Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ανακοινώνει την ολοκλήρωση της Δημόσιας Διαβούλευσης σχετικά με τη διαδικασία χορήγησης Δικαιωμάτων Χρήσης Ραδιοφάσματος στις ζώνες των 900 MHz και 1800 MHz.

Η Δημόσια Διαβούλευση πραγματοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα από 2 Φεβρουαρίου 2026 έως 7 Μαΐου 2026. Στη διαδικασία συμμετείχαν οι ακόλουθοι φορείς και εταιρείες:
• ΔΕΗ Α.Ε.
• ΟΤΕ Α.Ε.
• GSMA
• NOVA
• VODAFONE GREECE S.A.
Η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο των αρχών της διαφάνειας και της ανοικτής διαβούλευσης με την αγορά και τους εμπλεκόμενους φορείς, θα δημοσιεύσει εντός της επόμενης εβδομάδας στην ιστοσελίδα της, τις απαντήσεις των συμμετεχόντων που δεν έχουν χαρακτηριστεί ως εμπιστευτικές.
Δείτε τη Σχετική Διαβούλευση στην Τεχνολογική Διαδικτυακή Πύλη μας και στον Διαδικτυακό Τόπο της ΕΕΤΤ.
Πληροφορίες: www.eett.gr
Παρατηρήσεις: Δελτίο Τύπου – ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ EETT | 7 Μαΐου 2026







